+

NARZĘDZIOWNIA

Naszym celem jest stworzenie modelu współpracy, w którym partner zewnętrzny KLAVO, jest w stanie przejąć i efektywnie zarządzać zasobami, które nie są głównymi obowiązkami pracowników merytorycznych. 

W tym celu stworzyliśmy trzy aplikacje, nieodzowne w efektywnym zarządzaniu pracownikami i wydarzeniami:

  • KLAVO CHECK LIST
  • BOSZ
  • OMI


KLAVO CHECK LIST

Podstawowym zadaniem aplikacji jest ułatwienie i usprawnienie kontroli listy gości podczas eventów – zarówno imprez zamkniętych, jak i wydarzeń biletowanych lub tych, na które obowiązują jedynie zapisy.

Dodatkowe funkcje dostępne w aplikacji pozwalają na szybkie aktualizowanie danych kontaktowych odwiedzających czy utrzymywanie z nimi stałego kontaktu mailowego. A wszystko to, w kilku prostych krokach:

1. Tworzymy wydarzenia w aplikacji

2. Importujemy do aplikacji listę stałych gości z Excela. teraz możemy ich grupować, edytować i sortować w dowolny sposób.

3. Przybyłych gości wyszukujemy poprzez wpisanie imienia, nazwiska bądź nazwy instytucji, którą reprezentują.

4. Podczas odznaczania obecności gościa, istnieje możliwość dodania  informacji kontaktowych, takich jak email oraz numer telefonu do katalogu danych Klavo Check List. Dzięki tej opcji Twoja instytucja będzie operowała bazą danych zawierającą niezbędne informacje o odwiedzających ją gościach.


Dzięki Klavo Check List:

• przyśpieszysz i usprawnisz sprawdzanie list gości

• Twoja baza kontaktów będzie zawsze aktualna

• na zawsze zrezygnujesz z wielostronicowych spisów zaproszonych osób

• unikniesz pomyłek przy sprawdzaniu listy gości

• w kilka sekund roześlesz maile z podziękowaniami do wszystkich, którzy pojawili się na Twoim wydarzeniu

• zmodernizujesz wizerunek swojej instytucji

Aplikacja jest dostosowana do działania na urządzeniach mobilnych, takich jak tablet i smartphone.


BOSZ

Jest to usługa, która ma na celu monitorowanie w czasie rzeczywistym opinii klientów w Instytucjach Kultury:

  • metodą CAPI, czyli metodą przeprowadzania wywiadów z respondentem przy użyciu urządzeń mobilnych takich jak tablet oraz
  • metodą CAWI, czyli metodą wywiadu bezpośredniego prowadzonego za
  • pośrednictwem internetu przy współpracy z panelem Ankieteo.
  • wyniki mogą zostać zbierane również z kas fiskalnych oraz strony internetowej instytucji
  • ankieta może być dołączona również do audioguide

Podstawowym atutem jest możliwość udostępniania wyników, bezpośrednio z panelu na stronach internetowych instytucji, profilu facebooka oraz innych.

Możliwe jest również zgranie wyników do pliku dzięki czemu możemy szybko przesyłać nasze wyniki do wybranych podmiotów.

Wyniki możemy udostępniać za pomocą linku do aplikacji, gdzie ustawiamy hasło oraz pytania które chcemy udostępnić wybranym podmiotom.

Aplikacja jest dostosowana do działania na urządzeniach mobilnych, takich jak tablet i smartphone.


OMI

Aplikacja „OMI”. to usługa, która uproszcza proces zatrudniania pracowników o odpowiednich kompetencjach i wspomaga organizację wydarzeń w instytucjach kultury.

Aplikacja OMI pozwala na:

  • tworzenie wydarzeń dla publiczności przez instytucje kultury, a następnie zarządzanie nimi w wygodny sposób
  • efektywne zarządzanie grafikami instytucji, 
  • szybkie zatrudnienie odpowiednich pracowników do obsługi wydarzeń
  • pomijanie czasochłonnego etapu weryfikacji kompetencji pracowników podczas rozmów kwalifikacyjnych

System jest intuicyjnie prosty w obsłudze i pozwala na odnalezienie pracownika według wymaganych kwalifikacji do obsługi wydarzenia.. Pracownik może zostać zatrudniony zarówno na jednorazowy event, jak i na cały miesiąc. Zatrudnianie pracowników na godziny daje możliwość zniesienia kosztów wiążących się z zatrudnianiem pracownika na stałe.


Po panel do logowania oraz szczegóły zapraszamy na: https://www.klavo.pl/tools