Jesteśmy przekonani, że jednym z kluczowych elementów sukcesu dla instytucji kulturalnych jest zapewnienie widzom niezapomnianych doświadczeń podczas ich pobytu. Już na etapie planowania wizyty w instytucji, potencjalni klienci zaczynają oceniać swoje oczekiwania wobec niej.
Aby lepiej poznać opinię publiczności na temat usług, musimy skorzystać z różnych narzędzi, w tym z badań publiczności. Specjalizujemy się w wykonywaniu badań ilościowych i jakościowych, ale posiadamy również doświadczenie w przeprowadzaniu badań marketingowych czy analizy popytu. Zawsze dbamy o to, aby dostarczane przez nas raporty i analizy stanowiły użyteczne narzędzie pracy dla naszych klientów.
Jesteśmy zespołem specjalistów z różnych dziedzin, w tym: socjologii, etnografii i antropologii kultury. Dzięki zróżnicowanym podejściom i metodologiom, jakie stosujemy, jesteśmy w stanie dostarczyć wyczerpujące i wartościowe wyniki badań. Podczas wykonywania badań stosujemy indywidualne podejście do klienta - zawsze jesteśmy otwarci na tworzenie nowych rozwiązań, dzięki czemu nasze badania są zawsze dopasowane do konkretnych potrzeb i oczekiwań naszych klientów.
Pracujemy dla instytucji kultury, które chcą lepiej poznać swoją publiczność. Projektujemy i realizujemy również badania wykorzystywane we wnioskach o dotacje z funduszy europejskich i krajowych.